Blogtrottr
批踢踢實業坊 SuperIdol 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[閒聊] 戴玉娟的 U&I
Dec 17th 2013, 09:22, by Bluedaysun

作者Bluedaysun (傻空)

看板SuperIdol

標題[閒聊] 戴玉娟的 U&I

時間Tue Dec 17 09:22:47 2013

https://www.youtube.com/watch?v=Y13ea3yufg0&list=UU40lW92LyLW-_-tzdWv9Cnw

[embedded content]

一路走來感謝所有人對我的支持與鼓勵, 這場比賽我才有辦法堅持下去, 堅強的意志力是大家給我的,才能激起我的鬥志, 經過一整天上吐下瀉,背著發高燒的身體唱跳完這首U&I, 跳到後面沒有力氣了,我知道自己唱的不好不夠完美, 還是很謝謝評審老師給我的鼓勵! 我還沒好好介紹我的舞團,T:ime午茶女孩, 在台灣的kpop界是很有名氣的一個舞團, 謝謝他們陪我一起賣力練習,感謝這次舞團的合作, 也請大家多多支持T:ime午茶女孩 https://www.facebook.com/TanyaTaiyuchuan (轉自粉絲團) -- 經痛+急性腸胃炎+感冒 可以又唱又跳堅持理想到這個地步, 如果不幫忙發個文鼓勵她,好像說不太過去! 看轉播的時候我哭了,一個小女孩從韓國跌跌撞撞回到台灣, 參加了超偶,面臨這麼重大的危機(因生理的關係恐退賽) 不知道跳到一半還能不能撐住, 也難怪當時現場小鹽巴跟她姐姐會淚灑了,玉娟加油! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.42.171.117

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko99 的頭像
    jmuko99

    2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016韓劇收視率 , 韓劇推薦 , 2017好看的韓劇推薦 ,

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()