Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
如和與幼兔建立感情
Jul 1st 2013, 12:23

6月30日買了一隻兔子,我在寵物店買的
我有問店員牠有多大了
店員說牠大約還不到一個月
今天已經是第2天了
店員說剛抱回來的兔子不要去抱牠不然會被我嚇死
我很害怕

我幫牠放飼料時牠會動做很大的跑到另外一個方向位置
我很怕這樣會不會嚇死牠

還有 牠很怕我的樣子
我怕牠無法跟我建立感情

請問我要用什麼方式才跟牠建立感請
我是第一次養兔子
有很多我都不懂,希望有經驗的大大們能夠教我分享予我
小妹感激不敬
(越詳細越好我是生手)

我有看一些網友說幼兔買回來5個多月了還會怕他而且還會咬主人

ps 我去買的時候說我要迷你兔
店員說他們有賣就帶我去看,然後我又問說這隻是迷你現在是幼兔嗎?
他回我說是的
然後我問他成兔會大約多大
他回我話說: 大約會長到一般我們在路上看到的野貓那般大小

請問這是算迷你兔嗎?
如果不是牠又屬於哪一種品種呢??

我要怎麼抱牠牠才會接受喜歡??
請越詳細越好

我又要怎麼跟牠玩才適合

我看牠食量不大
還會抓養也怎麼辦?

謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()