close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
我的Aivia M8600快陣亡了,但是用習慣了,卻不知道能換哪隻滑鼠
Sep 15th 2014, 19:48

我的Aivia M8600快陣亡了,但是用習慣了,卻不知道能換哪隻滑鼠??
原本想換Aivia M8600V2的,但是卻不知道現在哪裡能買的到(要新品庫存也沒關係,有發票就好)
雖然幾乎都沒在用他的巨集功能
但是他的無線有線互換
跟QSBS快速退彈匣裝置的電池真的讓我愛不釋手
如果真的買不到M8600V2...(一代就免了...我這顆有保佑用了3年..大家網路上幾乎買來就壞了)
有沒有功能差不多的滑鼠可以推薦??

無線 (可轉有線佳)
充電式 (可替換電池佳,不要直接裝3號或4號電池的那種)
有無巨集皆可 (反正我不常用)
DPI可以切換 (當然最大值越高越好)

還是說有誰知到哪裡買的到Aivia M8600V2阿~~~~~~
不然只能請大大們推薦一下能買哪隻滑鼠了....

順帶一提症狀...
滑鼠使用中鼠標會瞬間停住不能動(但是其他程式跟系統都還在跑,有交叉測試過~只有這顆會這樣)
左右鍵偶發性不靈敏

各位大哥大姐們....救救我吧...

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()