close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
無法設定 MZK-W04N 分享器
Sep 17th 2013, 11:07

我把主機的網路線插在分享器的1上面然後分享器的網路線,插在可使用的網路孔,
一開始可以去192.168.1.1設定
當選項到寬頻類型的時候因我是住學生套房,房東給的網路是即插即可使用不需設定帳密,所以我就沒有選擇pppoExDSL這項,我白痴跑去選固定ip,選完之後就再也不能使用了,請問我該怎麼辦ˊˋ
該怎麼調回來呢 請幫幫我吧~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
重點是我想要用成可以使用的wifi~~~~ 謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()