Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
關於1020充電的問題
Oct 17th 2013, 14:54

我的1020是在10/5號買的

使用到前幾天都沒問題

剛入手時早上開機開wifi到下午四五點

電量頂多耗損5% 最多10%不到

直到前幾天玩遊戲玩到手機發燙 加上沒電就自動關機

我插著usb想說讓它開機 按開機鍵卻沒開機

只有中間的開始鍵一直閃爍

過了數十分鐘才恢復正常運作 開機等等

但是從這次之後 我即使像以往一樣早上開機開著wifi

到下午就剩下40-50%不到

而且以往充電只要一兩個小時就滿了

現在充電4小時才只有50-60%而已

想請問大大這跟電池活化之類的有關嗎

或是有沒有同樣遇到跟我相同問題的呢

我是黑色的1020

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()