Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
關於LG G2韓版ROOT後韌體升級
Oct 16th 2013, 13:35

大家好~~小弟我不常在此論壇發言
也算是LG的新人
有個問題已經困擾我很久了~~在這邊請教各位先進們
請問G2韓版在root後是不是就無法進行韌體更新啊?
我在上個月跟店家買了韓版的G2 店家也幫我root 只是後面看到大家在論壇討論關於升級的話題
然後我怎麼找都找不到升級的選項,詢問店家回應是root厚的手機無法進行官方升級,所以會把升級的功能關閉
其實我對這回答一直保持懷疑態度,直到今天實在受不了跑去給店家還原成未root狀態(聽說升級的韌體有針對雙擊螢幕喚醒鎖屏做優化)
結果還原後的G2在每次撥電話前都回強制跳一個視窗問你是不是要打到韓國貨是本地,這部分我挺在意的
店家也回答我這對話框只能root才可以刪除...
請問 我所遇到的問題有辦法解決嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()