Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
離婚訴訟要多久
Oct 18th 2013, 04:31

我昨天已經送出訴狀..要等多久才會收到通知單?
我先生戶籍在嘉義 我戶籍在台中 但我地址是寫新莊(因為我現在住這)
如果調解庭是訂在台中或嘉義我是不是要再上訴花一千元改到板橋法院?
哪又要多久時間才會開調解庭?? 因我先生他說他不會出庭..所以只有我會去
然後等調解庭完到第一次出庭又要多久時間才會收到開庭通知??

可以麻煩真的知道的人告訴我??

我一個朋友...他10月1號剛判決離婚了...花了2個月的時間

所以我也至少要等2個月嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()