Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[求助] 話有講完的一天嗎??
Oct 18th 2013, 00:20, by ssemod

作者ssemod (Onijohn)

站內Boy-Girl

標題[求助] 話有講完的一天嗎??

時間Fri Oct 18 00:20:10 2013

小弟不才,半年前交了一個小三歲的女朋友 現在她還是學生,而我在工作 原本剛在一起的時候, 沒什麼特別的事情都會去找她 而前幾個月後,換了工作 沒辦法像以前那樣天天陪他 但是還是會跟她講講電話 而我一下班都會先撥通電話給她 跟她交代一下我晚上可能會做什麼事情 也會講到今天有發生什麼事情 她也會要求晚上睡前在講個電話 可是有時候真的彼此之間都沒有事情要說了 她就不肯掛電話 我也跟她反應過這個問題了 可是她給的答案是… 只有下班講一下下而已耶…然後就兩個人 都沉默不講話(我把能想出來的話都問過了,有時候還重複講一樣的事情) 因為我自己覺得有事情要說就在撥電話就好了… 不知道版上有沒有人遇到這種情形… 我該怎麼辦… -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.36.207

bismarcp:哄她啊,等到以後她跟你講沒多久就切掉你就會懷念現在了 10/18 00:21

TQTa:就沒話題時去笨板找一篇被推爆的當笑話講給他聽好了 10/18 00:22

regret7851:對阿,有女友陪講話好好喔,窩只能孤單上ptt 10/18 00:23

TQTa:還是唱首歌好了 10/18 00:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()