Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japandrama 板
[問題] 買日本連續劇的dvd的方法
Jul 17th 2013, 11:08, by essswim

作者essswim ()

看板Japandrama

標題[問題] 買日本連續劇的dvd的方法

時間Wed Jul 17 11:08:20 2013

  各位大大好,   我從中國那邊應該是「非法」的網站看到許多日本連續劇,   實在太感動了,拍得很用心,人性描述太深刻,議題非常的廣大,   我看到版規註明不能討論有關這方面的問題,所以不敢著墨。      我都會存錢買原版的,   實在是台灣都在播、重播韓劇居多,   所以只能從中國和日本那邊的網站看到日本連續劇。      我很想存錢買下很多日本連續劇,   不知道有什麼方式可以在台灣買,   或可以專程到日本的什麼地方買, 我覺得值得一看再看,順便學日語。   以上求問,若不符版規,煩請代刪或跟我說。      謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.24.174.217

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()