close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
參加婚宴,需要化妝
Sep 17th 2014, 01:19

我剛考上長榮空姐目前受訓中,跟你經驗分享一下
,一開始在整理應試資料時有找其他彩妝師化過攝影妝,都不是很滿意,一方面是太濃不像我,怕面試時有落差,一方面是底妝太厚讓我長痘痘

後來是有政大考上的學姊介紹我魔彩堂,candice的妝偏韓系,底妝薄透又遮瑕持久,拍出來的照片,很自然就像一個很美的我,看他用的東西都很厲害,不隨便,因為他自己有到日本進修美容,所以很在乎皮膚的好壞

總之,我經過初選複式,考很多間都是candice著手,連現在的空姐妝都是她教他來的,您可以跟他約看看,他的店在民權西路捷運站,當時我要去桃園考場超方面的噢~

我手邊只有他的電話
魔彩堂25224547
candice 0952505751

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()