Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
想養天竺鼠 請各位養過的大大們幫忙
Jan 12th 2014, 06:11

ㄧ些過的大大們
我打算養ㄧㄓ天天,但不知道該買那種籠子好
要多大ㄋ

如果有鋪腳踏墊的話那還要在鋪其他東西嗎?
天天ㄧ天需要吃多少牧草,需要吃什麼青菜或水果ㄋ
還有不可以吃什麼ㄋ

因為我是學生,現在都是晚上放學,所以我不在的時候
天天有很多人會陪他跟他玩,那他會不會不理我:((
但他的房子都是我整理的洗澡什麼的都是我
應該不會不跟我玩吧

剛帶回來的天天該如何與他互動
可以直接跟他玩嗎?
還是過ㄧ段時間再跟他玩ㄋ

想多認識天天,因為是第一次養,所以沒有經驗,如果還有什麼
小細節沒問到,希望各位養過天天的大大們可以幫我補充ㄧ下
謝謝:)))

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()