Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[請益] 口服A酸期間的保養
Jan 3rd 2014, 01:21, by apple90101

作者apple90101 (房)

看板BeautySalon

標題[請益] 口服A酸期間的保養

時間Fri Jan 3 01:21:24 2014

我是爛體質,痘痘長不停 雖然不像醫美療程常見的痘痘治療before照片那麼嚴重 但就是一直長,酸類換膚、作臉清痘痘粉刺、抗生素、杜鵑花酸、A酸、果酸、飛梭、染料一直無限迴圈啊! 終於醫生看不下去,開口服A酸給我了 我拿的是20mg,一天一顆 也買了保濕精華液(UNITEC燕窩素玻尿酸保濕精華) 我現在的保養是 洗臉—礦泉噴霧—保濕精華 但因為有很多紅、咖啡色痘疤 如果加入一個思麗安杜鵑花酸可以嗎? 就變成洗臉—礦泉噴霧—杜鵑花酸—保濕精華 不知道順序應該怎麼擦,杜鵑花酸是乳膏狀的,保濕精華又很稠,哪個要放最後一道? 醫生還有開抗生素讓我擦長痘的地方,這又要放哪一個步驟? 抽屜裡還有杏仁酸、A酸和果酸....我都不知道要擦哪個了..... 順便問一下,口服A酸後一陣子臉會便很乾,保濕精華後一定要加擦乳液嗎?還是到時看狀況再決定要不要買乳液? 問題很多,還希望有人能夠提供意見,謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.115.34.176

faynman:我也想知道~ 178.3.162.254 01/03 03:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()