Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
global lancer 1.6 改手排或自排渦輪
Dec 4th 2013, 18:59

請問一下 我的車是05年global lancer 1.6

我幾乎都跑市區或是國道...跟女朋友約會才會使用到....目前只有外觀改大包

但是我開車習慣是...只用自排模式開車...常常會打到DS超車....

我想提升速度...但是不飆車也不想花太多錢...應該算是追求加速感吧

曾經開過200公里幾秒就減速了<太刺激很恐怖>

1.除了進氣+排氣變順之外...只能改手排 或是 自排渦輪嗎?

2.如果自排渦輪...底盤+煞車一定要強化?

3.如果是手排...只把碟盤加大...卡鉗不改...後面鼓剎的煞車皮換好一點這樣夠嗎?

4.對我來說這樣是不是手排就夠用了?...我這種開車方法手排會被操壞嗎?

5.一直猶豫手排或是自排渦輪...因為嚮往自排的方便性....請為我詳細解答= =

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()