Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] hTC oneX+ 行動電源充電問題
Dec 5th 2013, 14:21, by giveUstars

作者giveUstars (大城市的游牧民族)

看板MobileComm

標題[問題] hTC oneX+ 行動電源充電問題

時間Thu Dec 5 14:21:50 2013

最近撿到一個所謂三星原廠的行動電源 標榜的是 In/Output:皆為5.0V, 1.8A 充他家平板用, 也吃一樣的變壓器充電 想請教的是我能用他來充我的 oneX+ 嗎? 我看 oneX+ 還是吃 5V/1A 的電, 用 2A 電流充會傷電池嗎? 進階一點想問...這種時候是行動電源裡面的保護晶片(有這東西嗎)比較有用 還是手機裡面的保護晶片比較有用? -- 寒霜凋微落塵土、春花綻放成綠園。 而我親愛的,請你相信,我有我的盛開。 我有我的盛開。 http://www.wretch.cc/blog/giveUstars -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 125.224.243.114

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()