Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
這種情況能不能告?
Nov 26th 2013, 13:07

今天晚上我本來要去牽我那台停在汽車停車格的紅牌

結果當我到停車格的時候,發現我的紅牌被移到停車格的角落

一台灰色fit汽車直接停在我停的停車格裡,報警後,警察依據車牌號碼查出車子所有人,是外縣市的,並且連絡不上

車上也沒有留下任何的連絡方式,警察說了他也沒什麼辦法,因為汽車車身沒有超出停車格的一半,交通隊也不能拖

我現在快氣死了,目前我車還在那角落,都沒有動,請問一下像我這種情況,對這些不要臉的車主,有什麼好辦法嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()