close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[買賣] 香港迪士尼、山頂纜車、澳門旅遊塔門票
Sep 16th 2013, 10:21, by skyer96

作者skyer96 (moon)

看板Taoyuan

標題[買賣] 香港迪士尼、山頂纜車、澳門旅遊塔門票

時間Mon Sep 16 10:21:17 2013

如標題,因為這次到香港跟澳門玩,受到當地朋友的照顧,所以這些票券我都沒用到! 這是旅行社行程裡的票券,迪士尼門票兩張,其它都一張! 有需要的請寄站內信給我,一定會比市價便宜!因為我也用不到了~這個月回到香港的可以考慮看看 另外還有one2free無限網卡一張,我是買七天無限上網的,目前只用三天。有需要的也可以站內信,我晚上到桃園可以直接給你。這適合接在我後面馬上出國的人 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.210.8.231

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()