Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 已解決 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
群創光電技術員問題
Aug 8th 2013, 17:12

過去我是開7-11店長,但是人很難請
沒有人還要自己顧店,常常都要吃剩下來的便當
如果店沒有開我就沒生意
每天都要工作,我不敢休息
最後因為經營生意不好,我也想解約了
身上也多了73萬債務
頓時我感受到壓力
我當時已經失業半年了
我想有自己的事業,不想回去當上班族
在2年前透過網路上認識目前這事業機會
讓我改變了我的未來
我給自己思考1天的時間
決定給自己最後一次機會試看看
我認真努力按部就班學習
我第一個月賺到2萬
到現在我每個月收入都有超過8萬收入
重點是我比之前擁有更多時間
我可以安排時間出國去玩
現在生活我真的很喜歡
我相信我可以你也一定可以

http://blog.yam.com/homewoook

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()