Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] Windows 7 認證管理員問題
Aug 6th 2014, 11:58, by tony60609

作者tony60609 (卡克羅奇)

看板Windows

標題[問題] Windows 7 認證管理員問題

時間Wed Aug 6 11:58:28 2014

各位前輩好 我現在的狀況是 我有一個經常要使用的網路上的芳鄰 是需要帳號密碼認證的 我在輸入帳號密碼的時候有勾選"記住我的認證" 登入完之後我在 "控制台\使用者帳戶和家庭安全\認證管理員" 裡面也有看到該認證的資訊被記錄下來 修改日期也是寫登入當天的日期 但是過了一段時間(目前還沒看出什麼規律) 我要上去的時候又要求我重新登入 我去"控制台\使用者帳戶和家庭安全\認證管理員"裡面看 裡面的認證紀錄卻都不見了 我想要請問一下 哪些狀況下會造成這個問題? 例如: 我要登入的網路上的芳鄰(Windows Server 2012) 有時候因為一些需求而重新開機 會造成需要重新認證這個狀況嗎? P.S. 這個是公司日常工作會用到的Server 所以我沒辦法透過把這台重新開機這個方法來測試@"@ P.S.2 我也試過直接在 "控制台\使用者帳戶和家庭安全\認證管理員" 裡面手動新增,還是一樣會有消失的狀況 麻煩各位前輩了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 125.227.205.43 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Windows/M.1407297511.A.99F.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()