Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
關於GTRaero 排氣管問題
Jan 25th 2014, 19:04

最近我的aero剛上完58•5。 其實聲音不如遇期 ,有差,但整體來説剛原廠差距不太大,希望在大聲一點點,我本身騎車並不快,偶爾才拉一下,只是很享受中高定速時的聲浪,所以考慮把車上用了兩年的SRZ4代換掉
目前考慮的排氣管有:
SRZ5代、黃蜂管,

我想問,上SRZ5代半回壓的話,聲音差很多嗎(跟SRZ4代全回壓相比),車速上會有很大的差距嗎? 在加速性或起中尾會有什麼變化嗎?
黃蜂管最近好夯,車行也是推薦我這支,但是價格讓我有點猶豫,畢竟還沒看到太多的評價>_<,關於這隻管有使用過的大大有什麼評語嗎?
對我來説,這兩隻管有特別推薦那款嗎?。 感謝解答^^ !

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()