Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
teana 2.3 ex 踩不到油門
Jan 25th 2014, 16:31

最近剛買了台二手NANA

不過上禮拜我父親行駛到一半的時候竟然突然給我踩不到油= =
(踩了沒反應)

只能維持D檔慢慢滑行去修配廠

技師幫我爸清除完故障馬之後 跟我說他幫我感知器的線路接好

因為鬆脫甚麼之類的 ?

我爸說有點忘了 所以我想知道各位有沒有人有遇過這種情況的

還有就是剛發動的時候 會有類似引擎拉轉至約 1~2000 轉的聲音

(或是風扇?

然後這時水箱燈 電池燈 故障燈全亮了= =

不知道這是怎麼回事 ...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()