Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
關於sony手機換SD卡
Jan 24th 2014, 17:10

我換了新的SD卡

將原本手機裡的東西複製到電腦裡
在放進新的SD卡

結果都無法顯示

我想說喔也許是要格式化
但我不會弄 僅全部清除

結果16G的記憶卡 一直僅顯示14.9G
然後我的東西都沒辦法看到

雖然開檔案夾可以聽音樂
但walkman完全沒有資訊

照片的排序也整個大亂
完全不知道有沒有缺失

我該怎麼辦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()