Blogtrottr
批踢踢實業坊 Notebook 板
 
Ever want to impress your boss or that special someone?

Learn the basics of wine tasting from glassware to history to tasting techniques in this online course. This is a course you're sure to enjoy!
From our sponsors
[問題] 筆電音源插孔只有一個
Nov 4th 2013, 00:10, by jeanyy

作者jeanyy (jeanyy)

看板Notebook

標題[問題] 筆電音源插孔只有一個

時間Mon Nov 4 00:10:28 2013

廠牌:ASUS 型號:不明 購入日期:不清楚 距上次使用正常時間:除耳機問題無法解決其他還好 OS版本:x 平常作業內容:x 有無內建還原功能(Y/N):y 問題內容: 其實不是什麼軟體的問題...但是我的耳機最近壞掉了 找不到替換的因為只有一個洞可以插耳機跟麥克風 而我的麥克風不巧的也壞掉了QQQQQQ 我去買了四環耳機但大家還是都聽不到我說什麼 請問大家有沒有上網買過哪個廠牌可以用的耳機QQQQQQQ 請大家救救我拜託拜託 如果可以給我網址那就更好了T_____T -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.117.184.57

dhzzzj:我自己是用note2 然後想說買一個來備用 結果電腦接上去可用 11/04 00:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()