Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[討論] 拒絕被好朋友告白的方式
Sep 24th 2013, 03:53, by upyours

作者upyours (hijos de puta)

看板Boy-Girl

標題[討論] 拒絕被好朋友告白的方式

時間Tue Sep 24 03:53:08 2013

一個認識多年的好朋友聊天聊到一半突然告白, 她問我是不是喜歡她,我回說「沒有,你誤會了」 她又問「真的沒有嘛?」 結果我就有點BG版上身,把我觀察到她跟她前男友的感情問題跟態度挑幾個列舉出來 跟她說「你是個很好的朋友,但是你對我來說不會是個女朋友」 她就暴氣了 她暴氣的瞬間,我心裡的OS是:「看吧,這也是我不可能喜歡妳的原因之一」 有段時間她看到我就是一張屎臉 後來她應該自己調適了吧,我們還是好朋友,會聊很多感情跟生活的事情 我也單戀過別人,知道那很惱人,所以我覺得要拒絕就拒絕的徹底一點(殘酷的慈悲?) 別讓對方心存遐想,那對人是種折磨,我自己就希望對方不喜歡的話就讓我一槍斃命 可是我不確定我這樣做對還是不對?也許手法可以更細膩一點? -- // I dedicate all this code, all my work, to my wife, Darlene, who will // have to support me and our three children and the dog once it gets // released into the public. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.116.26.144

monologue:她是真的有告白說喜歡你,還是只有問你是不是喜歡她? 09/24 03:55

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()