Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
excel表格的圖片無法點選,也不能刪除...
Sep 24th 2013, 02:20

我用EXCEL做了一個訂貨單,有標示商品尺寸及一些資訊...重點是貼入很多商品圖片..
然後發給同事填入訂購數量..
為了不讓同事把我的資料弄亂,所以我好像點選了追踪修訂的選項..
但沒想到今天打開表格想更換圖片..卻發現圖片完全無法點選...怎麼按都沒反應..
其他只打文字的欄位一切正常...

請問,我是不是按錯了什麼鍵?我要怎麼做,我的圖片才能修改呢???

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()