Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
隔977天返重生地 Selina淚崩
Sep 23rd 2013, 23:26

【綜合報導】Selina(任家萱)昨到林口長庚醫院代言「封」信子活動,呼籲病患主動爭取就醫隱私。

這是她3度灼傷在該院治療90天,2011年1月19日在第一會議室宣布出院記者會後,事隔977天再造訪該會議室,原本說好不哭的她上台時難掩感傷,二度哽咽:「剛看到當初照顧我的醫護人員,回想起當時住院治療點滴我就崩潰。」昨她有感而發:「這地方讓我很有感觸,記得當時記者會,要走上舞台階梯還很困難,對照現在已經好了,我知道當時媒體都很想知道我復元狀況等消息,但就算出院後回診,醫院也把我當家人一樣保護我的相關消息。」

Selina昨再度踏上林口長庚醫院會議室,感傷落淚,手臂上疤痕仍清晰可見。趙世平攝

Selina(右)2011年在林口長庚醫院醫生的陪伴下,宣布出院。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()