Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
訂婚 結婚同一天
Sep 23rd 2013, 19:48

打算今年年底結婚 流程大概是
早上訂婚 中午宴客(男女合辦) 下午迎娶
訂婚9點 中午宴客 下午迎娶 下午3點進房 時間有點趕

因為我只有一個人住 媽媽不在台灣 婚禮事項也都要自己一個人包辦

租六台車 請問早上訂婚時 阿姨(媒人) 跟媽媽 跟好友一起前往女方家裡

人數要雙數?

媒人結婚當天去女方家要注意什麼?? 因為我阿姨好像也不太懂 只是陪我去提親

而已 那我需要在另外請媒人嘛??

那中午宴客完 就要回女方家迎娶新娘 是只有我阿姨跟好友 平輩需要陪我前往

父母不可以去?

迎娶後回男方家 是還要接送女方家人 前往男方家拜拜??

關於新人成長的MV跟照片 如果沒有的話 有什麼可以取代?

結婚前一天 男方家要祭拜祖先 需要準備什麼?

結婚當天 迎娶新娘回男方家 祭拜祖先 要準備什麼??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()