Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
關於日系智慧型手機的3G開啟問題
Sep 23rd 2013, 16:01

小弟我想請大大們幫忙,因為上周我的S3不小心在工作中給用壞了.......

之後想說去買一支中價位的手機來用,結果沒想到在店家看到F-02E

因為從SH-07B之後就沒拿過日機了!!!

所以上網查資料,只能說非常少,但V17的版本是最基本不會出問題的機型,所以我今天就去問店家機型

沒想到是V17的,再加上保持不錯,我就買了.......

基本上Wifi上網跟音樂,影片,相機都沒問題,但我在3G網路部分一直用不好 ,有看到選擇業者有TWM,因為我是台哥大的,選這個對嗎???

sin卡的部分插回一般手機都可以用!!!

1.請問我是哪裡設定沒用好

2.中文輸入和中文介面的APP在商城是打什麼搜尋 我現在只能輸入日英

先這樣 麻煩大大們了....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()