Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[討論] 弟弟的女友
Jul 14th 2014, 15:17, by wgscwgsc100

作者wgscwgsc100 (剛果)

看板Boy-Girl

標題[討論] 弟弟的女友

時間Mon Jul 14 15:17:46 2014

這個問題已經困擾許久了 想問一下版上大家的意見 弟弟的女朋友(以下稱為A)目前定居在我們家 基本上除了A上班之外(飯店業 須配合加班) 都會在我們家過夜 而接送上下班的工作 則由我弟負責 爸媽們在她們交往的初期 也非常歡迎A來我們家作客 但在A開始變成定居後 情況有了變化 起初A的生活習慣不甚良好 比方說用過的電器會亂丟 穿過的衣服也亂丟 晚上12點過後也會發出很大的聲音 導致我爸媽對A的印象很差 而這方面我也跟我弟溝通過 後來情況也確有改善 今天又發生爭吵的事件 是在於父母不希望我弟再帶女朋友回家過夜 他們覺得我弟帶A回來對他們來說很不方便 但我弟認為他帶A回來並沒有什麼影響 我也問過我弟為什麼一定要帶女朋友回來過夜 他也給了我一個不之所云的答案 "比較方便" 請問一下各位 對於這些情況 有什麼比較好的解決方式嗎 = = -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 58.114.137.22 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1405322268.A.1A5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()