Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
經常無意的抓到最後一槍的時機,會不會被xxx??
Jul 16th 2013, 01:14

我是玩德國中坦線和蘇聯重坦線的,現在的問題是在跟團對一台車砲轟的時候,當第一波結束我裝
填速度較快(只有3秒多),所以總是無意間就對大家的目標開最後一槍,請問這樣會被隊友xxx嗎,我每次在開最後一槍都有罪惡感,感覺好像搶了人家的人頭,但我真的不是故意去搶的,只是砲彈一上膛就瞄準射擊了。

希望各位大大能幫我解決這個問題

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()