close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
各位認為m8防潑水但防蒸氣嗎
May 19th 2014, 16:49

各位認為m8防潑水但防蒸氣嗎

因為我有習慣洗澡的時候把手機帶進去聽歌的習慣

偏偏我家浴室不大,更不是那種乾溼分離的
洗澡的水氣就像蒸氣室一樣充足

這可能比較關乎手機的防潮問題
或許玩手機常發燙時熱度就把跑進去裡面的蒸氣都揮發掉了?

我是屬於那種歌隨機播放的 或kkbox探索
不想聽這首 就會把手沖一下 然後去按下一首

又或者 洗頭洗到一半 忽然想到哪首歌
就會把手甩乾去滑搜一下 再繼續搓泡泡

完全沒辦法事先把想聽的先設定好

如果來了一首歌我沒有很愛,又不能去按下一首 
那這首歌的時間我會很痛苦

也沒法子播放我本來喜歡的音樂庫曲目

因為就算再喜歡的歌曲 有時就算洗澡也會不想聽見他

【重度音樂上癮者】

探討一下

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()