Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
高中男生除毛
May 9th 2014, 15:08

知識問題|

發問者: 匿名
發問時間: 2014-05-09 23:08:19 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

嘛... 這問題困擾我好久了
從國二開始到現在高二我都沒穿過短褲音為我不喜歡體毛這東西,所以皮膚很白但又因為很白所以毛很清楚,之前又用刀剃過所以變粗了,現在想用用看除毛膏來試試看,但又沒有什麼想法、不知道這樣可不可行,雷射我做不起畢竟還是學生,另外、體毛也讓我很沒自信,常穿長褲讓我前陣子又生了皮膚病
所以這根本是萬惡的根源啊...真的很想克服,想徵求有除毛經驗(腿、胸)的男生跟我分享ㄧ些心得或產品,我是真心想解決問題的... 我不想讓我的人生繼續黯淡下去,而且游泳課快到了這學期要測驗不能不下水、我必須要趕快找到發法才行。

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新身體保養

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()