Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[結束-感謝各位的寶貴經驗]: 大陸人說小米手機很爛?
Nov 18th 2013, 09:59

我目前在大陸工作,有問過這裡的大陸人,我問的都是小米手機的使用者

他們都說小米很爛,不建議買!

還有問一個台灣的師父,他也是用小米手機

他也建議我不要買,他說很容易當機

因為我明天中文要搶紅米

師父說:"你一定會後悔"

所以我很好奇,小米手機真的有這麼不好嗎?

煩請各位大大解答

感謝

--------------------------------------------

感謝各位大大提供的使用經驗

我本身也當Android系統的使用者很久了

擁有過的Android機種也不在30支以下

因為是第一次接觸小米手機,所以才會如此發問

基本上我也有朋友使用小米手機,也是覺得很好用

只是我想知道更多使用者經驗

感謝各位的寶貴經驗

明天希望可以搶到紅米

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko99 的頭像
    jmuko99

    2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016韓劇收視率 , 韓劇推薦 , 2017好看的韓劇推薦 ,

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()