Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[變髮] 推薦hs技術總監Karso挑染
Nov 19th 2013, 00:05, by scarfy9543

作者scarfy9543 (Scarf Echlon)

看板hairdo

標題[變髮] 推薦hs技術總監Karso挑染

時間Tue Nov 19 00:05:06 2013

http://ppt.cc/w1fN Karso按照我給他的形象感覺,幫我設計的顏色是亞麻色挑染#深紫加果橘#,似乎有讀心術一樣:) 平常我的穿著打扮都偏愛愈自然的風格愈好,過度的修飾與不自然的感覺我覺得是負擔,而且感覺假假 染得很有質感讓我逢人就炫耀,不確定是因為用的日本染膏好還是Karso技術太優 現在我的髮質摸起來反而比較柔軟...希望別是錯覺才好 並非我單方面的吹捧,朋友以為我花了五六千元去那種貴松松的美髮沙龍 一些小心思落在髮稍上,不會顯得過度矯飾,我喜歡這樣的整體感(=^ェ^=)完全符合我想要的自然風 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.82.28.225

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()