Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 還有機會嗎?
Nov 19th 2013, 08:00, by smallxuan

作者smallxuan (xuan)

站內Boy-Girl

標題[求助] 還有機會嗎?

時間Tue Nov 19 08:00:13 2013

一個月前在板上請教過,如何與別人介紹的女孩相處,這個月來每週日都會一起出門走走,一星期也會一起吃個一次晚餐。 直到前天出去玩的回程,開車過程中,我突然抓住她的手,她問我說為什麼那麼莽撞?這樣太快了,我跟她道歉,接下來在車上也持續有聊天,送她回家後,看起來還很正常,回家傳了簡訊繼續道歉,昨天早上又傳了一次,結果都是已讀不回,我是不是已經無法挽回了,如果是該怎麼向對方道歉?也許她只是想說想當朋友,我知道我太心急了,那我接下來該怎麼辦呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.176.188

gox1117:找下一個阿 抓什麼手 噁心 11/19 08:16

you48000:狂道歉就不必了!只會讓她慢慢遠離你,記住教訓,找下一個吧 11/19 08:25

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()