Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 這兩間公司 該怎麼選
Nov 18th 2013, 22:42, by lorenzoT

作者lorenzoT (lorenzo)

看板Tech_Job

標題[請益] 這兩間公司 該怎麼選

時間Mon Nov 18 22:42:28 2013

長官們 不才我遇到這疑問 一間公司已經拿到offer也即將去報到 => 華寶 一間今天通知我面試 => 榮創 我自己是對面試一事已感疲憊 因為已面試幾間公司了 且自己感覺這兩間公司差不多 都不優 但我也沒有更好的選擇 所以我想請益 如果硬要從這兩間選一間 各位先進會選哪一間?? 系統廠是不是很難賺錢 ? LED 是不是也是四大慘業? 感謝前輩們分享 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.176.181

xssforce:是鍋懂最近的小金雞之一 ~ 11/18 22:55

iceryu:華寶就是可以回家吃晚飯 不用期待賺大錢 11/18 23:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()