Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
明星八掛大分享☆是香港知名網站之一,網站創於2011年,以娛樂報導為主力,透過多元化資訊, 及提供 本地娛樂 外地娛樂 政治時事 娛樂八掛 影視名人 生活 財經 健康 飲食 寵物 潮流 旅行 旅遊 新奇 食譜 等 報導。 是提供讀者獲取娛樂資訊的最佳平台。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
U撈 囂得起 屋邨仔 躋身 百萬圓桌 保險從業員
Sep 6th 2013, 14:47


Brian  21歲 樹仁大學經濟及金融系 Yr.3 

U撈

囂得起 屋邨仔躋身百萬圓桌  保險從業員

由屋邨仔搖身一變成為百萬圓桌西裝骨骨並以名廠房車出入, 21歲很囂張吧! Brian指一切得來不易,他和父親有時為了見客一天要吃 4至 5次晚飯,更不時為了應約而忙得不能回家,風光背後所付出的血汗,的確囂得起。

 

我細個好窮,一家人住喺利東邨,爸爸為咗擔起成頭家,日頭做正職,放工就兼職做保險,夜晚仲做埋的士司機,每日瞓得好少,我自小就覺得爸爸係英雄。
到咗 7歲,爸爸做保險開始有成績,所以轉咗做全職,屋企嘅經濟狀況漸漸好轉,當時屋企人開始為我前途着想,決定一家人搬去海怡半島,幫我鋪路入名校。亦因為咁,我自小就認定做保險係一個搵到好多錢嘅職業。到咗小三,我喺家人安排下入讀南區官立小學,因為呢間學校畢業後可以入到英皇書院。
結果我都好順利咁入到英皇讀中學,雖然唔係讀精英班,但心中都不免有虛榮感,當我每次着住件英皇校服出到街見到其他學生,就覺得自己高人一等,但係其實我喺校內都一樣俾人睇低,因為讀書愈叻嘅同學就愈目中無人,所以我自認當時都好白鴿眼。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()