Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
手機需要更新到ios 6 or 7嗎?都可以JB嗎?
Jul 3rd 2013, 06:24

我的手機iphone4.目前版本5.1
有JB過.
最近手機運作很慢. 開個app等很久.更別說line或是FB
手機只要關機再開機. cydia就會跳出一些英文說我手機有問題(應該是要我更跟新軟體)
連絡人資料差不多5天就會自動消失..

我想問的就是我需要更新到6 or 7的版本嗎? 這樣會解決我以上的問題嗎?
如果版本更新,有JB下載嗎?
是不是只要有新版本,iphone是不是都會強迫用戶更新軟體? 不然app跑超慢
如果我換android手機是不是就不會被綁架強迫更新?

又擔心資料又會不見...整個很頭痛快瘋了

煩請手機高手給我點意見.
請不要用太難的術語我不懂T_T 十分大感謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()