Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[徵求] 中型犬運輸籠
Mar 17th 2014, 13:48, by lunaseail

作者lunaseail (IAN)

看板ChungLi

標題[徵求] 中型犬運輸籠

時間Mon Mar 17 13:47:56 2014

預計四月要跟男友到澎湖玩 想帶寵物去,我本身有寵物推車,是背包型的 本來是預計要坐船去就就不用運輸籠, 但是當地導遊又說怕四月天氣不穩船會不開 建議搭飛機,怕到時候做飛機會被其他貨物壓 有沒有好心的版友可以借我運輸籠呢QQ 預計是4/11~13要用,我的寵物是柴犬, 中型犬大小,體重10KG左右,希望可以借到QQ 看是要我壓證件還是出示什麼證明之類的, 謝謝大家>"http://lunarosier.pixnet.net/blog IAN吃喝玩樂日記 我跟毛孩子 還有到處吃喝的紀錄~歡迎來玩 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.250.67.16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()