close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
SONY DCR SR-68解析度問題~
Mar 15th 2014, 04:48

知識問題|

先進們~
小弟我的攝影機是SONY DCR SR-68~
我攝影出來後畫質成果不是很優~
有沒有外接啥鏡頭可以讓我的畫面可以有增豔+寫實的效果?
我現在機器上已有外接的廣角鏡頭~
我想要攝影出來的畫面可以更逼真更不失真~
甚至色澤度要更好~
推薦我這初學者一下有啥鏡頭吧~
我的SR-68是30MM的~
還是新北市或臺北市有先進們推薦的店家~
謝謝~
請不吝賜教~~~~

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新周邊配件

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()