Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
hTC Butterfly 蝴蝶機
Jan 26th 2014, 15:07

前年底去年初的時候hTC蝴蝶機剛上市的時後就馬上入手一隻蝴蝶來養。整整一年過去後,下面那個放水USB蓋子可能是因為我長期間有裝保護殼的關係,充電時候會去卡到,所以時間久了就裂掉,然後裂掉後隔幾天又自己斷掉了。

按這裡檢視圖片

之後打電話去給hTC客服想請問他們關於維修方面的注意事情因為我還在保固期間內。結果誰知道hTC沒有所謂的""實體店面""維修地方,我們的東西都要用所謂的""快遞""去寄到他們的維修部門。 然後等到hTC收到東西後維修大約還需要3-5個工作天,之後再寄回來。前前後後我想大約要一週吧?

我其實很難接受這樣的維修方法,因為我沒有備用手機我還需要工作!我不可能為了這保固期間就再去買一支新手機吧! 其實他們這樣的售後服務我實在非常不滿意,給他們不及格。

想請問各位蝴蝶使用者,你們手機有跟我遇到一樣的問題嗎? 有寄回維修嗎?還是不理他繼續使用呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()