close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
我想要組可以跑3D遊戲的電腦~
Dec 31st 2013, 21:43

各位大大~~我比較不太懂零件的功能性!!!
所以自從上一個顯卡掛掉後,拿去電腦公司修,換了好像還滿爛的!!!
我現在好後悔呀!!! =口=
在這期間我換了 電源供應器、硬碟、顯卡、增加記憶體
因為玩 俠盜列車手4 LAG非常之讓人吐血~~ 已經調效能到最低了還是一樣

主機快5年了~我現在想換主機板跟顯卡,可是我怕跟其他原有的配備不符~
所以想請為各位大大,我該怎麼換比較好勒 (如果原配備可以留下來最好)

目前電腦配件:

主機板:技嘉GA-P31-ES3G

處理器:INTEL CORE 2 QUAD CPU Q8200 @2.33GHz

顯卡:MS-V809

記憶體:創見DDR2 800 2G (TS256MLQ64V8U) *2

電源供應器:L12 400W ES400

硬碟:太黑暗了~看不到 500g

光碟機:華碩~快壞了!!!想換有燒錄功能 請大大給意見! ^.^

我希望的需求是能跑3D遊戲,例如向上面說的 "俠盜列車手4" "刺客教條黑旗"之類~

預算:2萬初

我受不了LAG~~~請大大門幫我估下!!! 感激 >////<

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()