close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
我求求各位拜託各位一定要趕快幫我去除白色新襪子上的黃斑和黃漬
Jan 1st 2014, 07:33

知識問題|

發問者: 尋找幸福 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2014-01-01 15:33:21 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我幫朋友買了【對我這經濟不是很好女孩來說】價位算中上價格的全新白色襪子,但是我朋友因為長期繁忙於在國外工作一直沒時間回來拿,從我買到現在大概時間將近1年半我今天打開來卻發現~盒子裡的2雙全新白襪卻出現了黃斑和黃漬,但是因為是朋友是要全新的,所以我不敢把這2雙全新白襪拿出來洗,我萬分求求各位~拜託各位一定要趕快幫我想辦法教我去除這2雙全新白色襪子上的黃斑和黃漬!如果有人能趕緊幫我想出辦法幫我解決這個非常大的困擾和非常大的問題,我一定會萬分感謝的!!謝謝各位

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新其他

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()