close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
審計室查帳
Jan 1st 2014, 07:33

我曾在公務部門上班,現以離職
去年中突然接到前就職單位的公文說我須將曾經領取的獎金繳回
他們說因為審計室查帳的原因,審計室覺的我們不是直接人員不可以領,可是職務是主管分配,獎金當初也是依法發放,面對可能會面對的官司我該如何自保?我實在搞不懂審計示的查帳標準是甚麼?今天我自認倒霉把96年的錢繳回日後又來一個審計室認為不合理的地方,那我是做白工嗎?
我真的覺的曾經在政府機關上班真的很倒楣,難到可以隨便審計室說了就算
就要把錢還回去嗎?沒有辦法可以解決嗎?

/?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()