close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[變髮] 推薦公館 hg總店pauline
Nov 6th 2013, 16:01, by exed

作者exed (all gone)

看板hairdo

標題[變髮] 推薦公館 hg總店pauline

時間Wed Nov 6 16:01:18 2013

我愛死短髮 我推薦pauline 在不認識他前 頭髮都在中山站附近流浪 一家試過一家 碰到的不是價格漲不停 就是紅了服務態度就大便 字沒寫錯就是那樣 去了這麼多次 hg的設計師至少品質穩定 不亂漲價不耍大牌態度好 我也有其它年紀和我差不多 的髮型師朋友 他們跟我說 去掉燙染華麗的包裝 剪髮最能測出髮型師功力 我也堅持我的原則少燙染 總店每個設計師我幾乎都碰過 和pauline大喇喇的大姐個性最合 沒有意外以後我的短髮只會交給她 ps我需要戴上太陽眼鏡 我太介意我的瞇瞇眼 http://i.imgur.com/bD1xkEJ.jpg
-- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.219.126.181

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()