Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Re: [請益] 主管想加我fb.....
Oct 17th 2013, 02:14, by dakkk

作者dakkk (達克)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 主管想加我fb.....

時間Thu Oct 17 02:14:08 2013

※ 引述《naoku (>///<)》之銘言: : 今天主管問我有沒有fb : 心裡OS:怎麼可能沒有 : 所以我說我有 : 主管表示說想加我 : 我在想的時候剛好有電話救了我 : 然後主管就去吃飯了 : 我擔心等下他回來又問我意願 : 我不想連私生活也被他掌控啊!!!! : 請問我該怎麼做? : 拜託大家了 fb族群可以設定 你可以把主管設為點頭之交 這種設定 主管不會知道(除非主管硬要看你的設定) 設完後 有些事件可以不讓點頭之交看的 你過太爽那種打卡 或是你蹺班去玩那種 就透過這種排除即可 當然 設的時後 記得同事主管都要一起設 不然主管還是可以從同事的事件間接看到你的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.184.46.207

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()