Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[麵多燕番外篇]頭髮30天飆長2公分的秘密!用吞的100%無腥味膠原蛋白錠(送120錠正品
Oct 16th 2013, 10:28

1.jpg

從麵多燕日記開始啟動後我就沒有停止補充膠原蛋白

其實以前我對於美容保健食品一直都提不起興趣 覺得應該是直接用抹保養品效果會更好吧!!!

可是就在我開通微博帳號之後 原本在我身邊圍繞著的保護罩瞬間被核子彈炸破!!粉身碎骨不是我要說阿~~

常常看到網路上討論說 大陸網友說話比較直接不修飾

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()