close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
豪邁如意ez125改排氣管問題(麻煩各位大大幫我解決疑問~
Jul 13th 2013, 05:35

我的車是(豪邁如意 ez125)
我最近想改管,不過好難找,
我想請問我這台(豪邁如意 ez125)的排氣管和哪些車的排氣管相同?
如果可以的話麻煩全部列出來~這樣要找管比較好找(例如XX牌-XX..等...)
另外不知改過管的大大有沒有建議裝哪種管呢?
我比較喜歡大聲,但是低沉的,有些聲音太高,太尖我不喜歡~
我有考慮板井A4,但是好像說不能裝,不知是不是?
問題很多~因為還是新手,麻煩各位大大幫我,謝謝囉:-)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()