Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[心情] 好男人的定義?
Aug 25th 2014, 19:08, by chunkong

作者chunkong (錦衣夜行)

站內Boy-Girl

標題[心情] 好男人的定義?

時間Mon Aug 25 19:08:30 2014

只是一位魯蛇的有感而發~ 這個月以來超多女性朋友跟我靠杯說...好男人到底都去哪了 有位女性朋友跟我說他的好男人的定義是 1.年薪破兩百 2.外表不能太差 3.學歷背景也要ok 講完之後還強調了一句 第一項很重要 第一項很重要 後面還補我一槍 要我好好提升自己 囧 聽完之後我就知道為什麼我被這麼多女人打槍過XD 因為我第一項得分是0 當然我也知道這是很主觀的認定 不一定真的滿天下女人都照著這條件挑男人 (雖然我蠻多女性朋友講過類似的話 要有台北市房子啦 公司前百大之類) 可是還蠻想知道... 像我這種每年賺錢只知道出國玩耍 外表大概去整形不然跟帥哥沒緣分 學歷不是海歸的 真的只能娶越南新娘嗎? ps.烏克蘭還娶不起 費用真是貴到花不下去 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.160.30.71 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1408964913.A.058.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()