close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[玩樂] 中山附近下西洋棋
Jul 21st 2014, 13:37, by iansrc

作者iansrc (葛屁皮哥)

看板Kaohsiung

標題[玩樂] 中山附近下西洋棋

時間Mon Jul 21 13:37:10 2014

徵一位棋友來中山附近下棋 (有別的地方也可以討論一下) 我有簡易的磁性棋具 如果你有更好的棋具也可以帶來喔 要下棋的棋友請站內信我 謝謝 先說我棋力不強就是了XD 對了如果你是有興趣想學西洋棋的話也可以 我可以教些基礎則和基本的應對戰術(但真的很基礎XD) 我在線上的話可以水球我 或是站內信 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.117.168.105 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Kaohsiung/M.1405921033.A.C9B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()