close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
FB行銷如何做??
Mar 3rd 2014, 03:35

FB行銷是有蠻多方式的耶!
除了FB圖片相片之外也有FB粉絲團
利用FB粉絲專頁的方式去做行銷

像我之前是請人家幫我衝FB粉絲團的按讚人數
因為他們能夠很明確的跟我說收費方式和作業時間
我覺得在服務上面是讓我覺得最好的一家

增加人數之後曝光率上升 才開始會有知名度

(02)2891-1424
這是他們的電話,有問題都可以打電話去問

參考:自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()